Stanovništvo

Plaćajte online BBI Mastercard® karticom i očekujte povrat novca

Korisnici debitnih BBI Mastercard® kartica koji unutar jednog mjeseca izvrše najmanje dvije online kupovine kod bilo kojeg domaćeg trgovca u ukupnom minimalnom iznosu od 1KM, dobit će povrat novca u iznosu od 10KM. To je svota koju će dobiti neovisno kojim uređajem se plaća online. A uređaji mogu biti pametni telefon ili sat, kompjuter ili tablet. Ova akcija počinje 1. i trajat će do 31. maja ove godine.

O sve većoj popularnosti online  kupovine koja je prepoznata kao jednostavan, brz i siguran način plaćanja govore i podaci o promjeni u ponašanju potrošača. Oni su zabilježeni istraživanjem MasterIndex BiH za 2021.,prema kojem 77% korisnika poseduju beskontaktnu karticu, a čak 88% ispitanika bi voljelo da potvđuje plaćanje skeniranjem lica ili otiska prsta.

Studija o navikama i očekivanjima aktivnih korisnika kartica u našoj zemlji koju kompanija Mastercard tradicionalno svake godine sprovodi ističe da ova brza i sigurna platna metoda svoju primjenu najčešće pronalazi u supermarketima (53%), na benzinskim pumpama (32%) i za kupovinu garderobe (30%), ali ne zaostaju ni medicinske ustanove (27%), prodavnice prehrambenih proizvoda (21%) i drogerije (17%).

Za učešće u promociji internet kupovine i online plaćanja dovoljno je da u toku promotivnog perioda, od 01. do 31. maja obavite najmanje 2 online plaćanja ukupne zbirne vrijednosti od 1KM ili više, čime automatski ostvarujete pravo na povrat novca (cash-back) u iznosu od 10KM.

Povrat novca se vrši automatskom uplatom od strane banke izdavatelja kartice na račun za koji je kartica vezana. Jedna kartica s jedinstvenim brojem kartice može dobiti maksimalan povrat novca od 10 KM u razdoblju od mjesec dana. Podsjetimo, rok je od 01. do 31. maja. Online transakcije koje ne učestvuju u promociji su transakcije koje se odnose na kockanje i igre na sreću.

U ovoj akciji  mogu učestvovati plaćanja mjesečnih komunalnih računa koja obavite online svojom platnom karticom na portalima ili u aplikacijama izdavaoca komunalnih računa koji tu opciju podržavaju (npr. aplikacije telekom i kablovskih operatera i sl.).
Više informacija o promociji dotupno je na linku:www.mastercard.ba

—————————————————————————————————————–

Najčešća pitanja i odgovori 

Kako mogu da učestvujem u kampanji?

Za učešće u promociji internet kupovine i online plaćanja dovoljno je da u toku promotivnog perioda, od 01. do 31. maja obavite najmanje 2 online plaćanja ukupne zbirne vrijednosti od 1KM ili više, čime automatski ostvarujete pravo na povrat novca (cash-back) u iznosu od 10KM.

Koliko traje kampanja?

Promocija internet kupovine i online plaćanja traje mjesec dana. Počinje 01. maja i završava 31. maja 2022.

Da li se računaju plaćanja samo sa jedne kartice? Ako imam dvije kartice, da li će se računati zbirno plaćanja sa obje?

Računaju se plaćanja obavljena sa jedne Mastercard platne kartice sa jedinstvenim brojem kartice. Ukoliko posjedujete više Mastercard platnih kartica, plaćanja obavljena sa svake od njih će se zasebno računati. Takođe svaka dodatna kartica vezana za jedan račun se smatra posebnom karticom ako ima različit broj kartice.

Da li mogu da ostvarim povrat sredstava ukoliko 1 plaćanje obavim preko interneta, a drugo u fizičkoj prodavnici?

Ne. Povrat sredstava je moguće ostvariti samo ukoliko obavite 2 online plaćanja Mastercard platnim karticama.

Da li je bitno sa kog uređaja obavljam online plaćanje?

Ne. Nije važno da li online plaćanje svojom Mastercard platnom karticom obavljate putem laptopa ili desktop računara, tableta ili mobilnog telefona.

Koliko vremena je potrebno da dobijem povrat novca na svoju karticu?

Povrat sredstava na račun bit će obavljen najkasnije u roku od 15 dana od dana obavljenog posljednjeg, odnosno drugog online plaćanja kojim se korisnik kvalifikuje za povrat sredstava.

Da li sva online plaćanja učestvuju u promociji?

U promociji učestvuju sve kupovine obavljene na internetu i plaćene online putem Mastercard kartica u KM, kod bilo kojeg domaćeg trgovca registrovanog u Bosni i Hercegovini, pri čemu je jedino važno da ukupan zbirni iznos svih plaćanja iznosi najmanje 1KM. Online transakcije koje ne učestvuju u promociji su transakcije koje se odnose na kockanje i igre na sreću.

Da li se za učešće u ovoj promociji računaju i plaćanja mjesečnih računa koja obavljam iz e-banking ili m-banking aplikacije?

Ne. Da biste učestvovali u ovoj promociji, potrebno je da plaćate preko interneta platnom karticom, a ne putem e-banking ili m-banking aplikacija. U promociji mogu učestvovati plaćanja mjesečnih komunalnih računa koja obavite online svojom platnom karticom na portalima ili u aplikacijama izdavaoca komunalnih računa koji tu opciju podržavaju (npr. aplikacije telekom i kablovskih operatera i sl.).

Da li se računaju plaćanja koja obavim preko sačuvane kartice u okviru aplikacije nekog trgovca?

Da. Ukoliko ste sačuvali svoju Mastercard platnu karticu na web stranici ili aplikaciji online
trgovca (tzv. Credentials on file usluga), sva online plaćanja koja obavite na taj način računat će se za ostvarivanje pogodnosti u sklopu ove promocije.

Kako mogu da sačuvam svoju platnu karticu kod trgovca?

Proces registracije za credentials-on-file rješenje, odnosno mogućnost čuvanja kartice u sigurnom i certifikovanom okruženju, je jednostavan: dovoljno je da samo jednom unesete podatke o svojoj Mastercard platnoj kartici na web stranici ili aplikaciji trgovca, a oni se zatim tokenizuju i postaju spremni za korištenje kad god su vam potrebni, bez komplikacija i potrebe za dodatnim unosima prilikom plaćanja. Podaci koji se čuvaju u enkriptovanom obliku uključuju broj kartice i datum isteka kartice – odnosno, podatke koji su vidljivi na samoj plastičnoj kartici. Podaci se čuvaju u skladu sa PCI DSS standardima globalne platne industrije, po kojima su platni sistemi trgovaca podložni redovnim provjerama i ažuriranjima sistema. Osjetljivi podaci kao što su PIN, CVC2, Mastercard SecureCode i Mastercard Identity Check code nikada se ne čuvaju.

Koje su prednosti čuvanja podataka?

Jednom kada registrujete svoju karticu za kupovinu u određenoj online prodavnici, nećete svaki put morati da unosite osnovne podatke kartice kada budete ponovo htjeli nešto da kupite na istom mjestu. Ovo je posebno korisno u online prodavnicama u kojima često kupujete.

Nisam dobio povrat novca u navedenom roku. Šta da radim?

Ukoliko primjetite da niste dobili povrat novca, potrebno je da obavijestite banku izdavaoca u roku od 30 dana od datuma izvršenja posljednje, odnosno druge kupovine kojom ste se kvalifikovali za povrat sredstava. Molimo vas da imate na umu da obrada određenih transakcija i povrata novca može potrajati do 30 radnih dana nakon datuma izvršenja Kupovine.

Da li je online plaćanje bezbjedno?

Da, online plaćanja Mastercard karticama na sajtovima verifikovanih trgovaca (onih koji imaju oznake Mastercard® SecureCode™ i Mastercard® Identity Check™) sigurna su i bezbjedna kao i bilo koje Mastercard plaćanje u fizičkim prodavnicama jer se svako plaćanje obrađuje putem iste sigurne Mastercard mreže uz primjenu tehnologija i servisa koji se konstantno unapređuju.

Na šta treba da obratim pažnju prilikom online plaćanja?

Online plaćanja su sigurna, jednostavna i olakšavaju vaše svakodnevne aktivnosti, a pored inovativne Mastercard tehnologije koja štiti Vaše podatke potrebno je da samoj aktivnosti online plaćanja pristupite na isti način kao i plaćanjima u fizičkom okruženju, odnosno da:

  •  CVC2 code (trocifreni broj na poleđini kartice) ne dijelite sa drugima
  •  PIN kod ne dijelite sa drugima
  •  ne objavljujete podatke svojih kartica na internetu i putem društvenih mreža
  •  prilikom plaćanja provjerite da li se u adresi web stranice (address bar) nalaze simboli
  • https i katanac – ta dva znaka su garancija sigurne enkripcije podataka
  •  dodatno, kada se na web stranici trgovca nalazi Mastercard® SecureCode™ simbol ili Mastercard®
  • Identity Check™ simbol, Mastercard potvrđuje kredibilitet i pouzdanost tog trgovca

Šta da radim ukoliko posumnjam na prevaru?

Ukoliko sumnjate da je neka transakcija neovlašteno obavljena, odmah kontaktirajte banku izdavaoca platne kartice.

Ostale novosti

Važno obavještenje za klijente – pojava lažne TEMU aplikacija

Odluka o posebnim mjerama koje BBI Banka primjenjuje u vanrednim okolnostima

Obavještenje za klijente: Objava Javnog poziva subjektima mikro i male privrede – Linija finansiranja Kanton Sarajevo

BBI akcijska ponuda štednje do 2,70%

O nama

Bosna Bank International d.d. Sarajevo

Novosti

Budite u toku s novostima iz BBI banke

Lokacije

Pronađite najbližu poslovnicu

Kontakt

Sve informacije na jednom mjestu

GPI

Provjerite status deviznih transakcija

O nama

Bosna Bank International d.d. Sarajevo

Novosti

Budite u toku s novostima iz BBI banke

Lokacije

Pronađite najbližu poslovnicu

Kontakt

Sve informacije na jednom mjestu

GPI

Provjerite status deviznih transakcija

logo-bijeli-01

mBBI mobilno bankarstvo