Stanovništvo

Vrijednost koju stvaramo zajedno

Česta pitanja

Finansiranja

Pravo na finansiranje može ostvariti svaki punoljetni podnosilac zahtjeva za finansiranje koji, uz zahtjev dostavi, u zavisnosti od vrste i namjene finansiranja, dokumentaciju predviđenu aktima Poslovne politike Banke, među kojom je i dokumentacija kojom se utvrđuje njegov bonitet i finansijska sposobnost, i koji ispunjava uslove traženog finansiranja.

Korisnik ima pravo u bilo kojem momentu izvršiti povrat plasiranih sredstava finansiranja, u potpunosti ili djelimično, prije roka određenog za vraćanje pri čemu ima pravo na umanjenje ukupnih troškova finansiranja za iznos profita i troškova za preostali period trajanja ugovora (prijevremena otplata), ali je dužan o namjeri prijevremene otplate finansiranja unaprijed obavijestiti Banku u ugovorenom roku.

Efektivna profitna marža je diskontna stopa koja izjednačava, na godišnjoj osnovi, sadašnje vrijednosti svih novčanih primanja sa sadašnjim vrijednostima svih novčanih izdataka na osnovu korištenja finansijskih usluga, a koje su poznate u momentu iskazivanja ove stope. Efektivna profitna marža izražava sve uključene troškove i naknade po finansiranju

Fiksna stopa profitne marže je stopa koja se ugovara na početku finansiranja i nepromjenjiva je za cijelo vrijeme trajanja finansiranja. Promjenjiva (varijabilna) stopa profitne marže je tržišno indeksirana stopa koja se sastoji od fiksnog elementa i referentnog varijabilnog dijela. U toku trajanja finansiranja nominalna stopa profitne marže može se mijenjati u zavisnosti od promjena njenog varijabilnog dijela, koji se utvrđuje na osnovu 6-mjesečnog EURIBOR-a kao referentnog tržišnog indeksa.

U slučajevima kada korisnik finansiranja na vrijeme ne uplati ratu finansiranja,Banka obračunava i naplaćuje penale za kašnjenja od 30 dana na iznos dospjelog a ne izmirenog duga od prvog dana kašnjenja. Penali iznose 2% na godišnjem nivou.

Štednja

Oročeni i Avista depozitni račun može otvoriti svako punoljetno lice, odnosno roditelj ili zakonski staratelj za maloljetna lica i lica bez poslovne sposobnosti, koje se obrati Banci sa zahtjevom za otvaranje računa, te dostavi, popuni i potpiše potrebnu dokumentaciju definisanu važećim aktima Banke

Depoziti su deponovana (uložena) novčana sredstva kod Banke, a na koje komitent zarađuje profit (prinos) koji je definisan profitnom maržom.

U slučaju da Korisnik Oročenog wakala štednog uloga želi da raspolaže depozitom prije isteka roka oročenja, Banka mu to može omogućiti uz pismeni zahtjev, te raskinuti ugovor. U slučaju prijevremenog raskida ugovora Oročenog wakala štednog uloga, na zahtjev Korisnika i uz uslov da je protekla najmanje polovina perioda oročenja, primjenjivat će se stopa prinosa za najbliži protekli period oročenja, a u skladu sa važećom Tarifom stopa prinosa na depozite fizičkih lica.

BBI Banka svoje depozite investira u halal projekte kao što su; stanogradnja, obrazovanje, poljoprivreda i sl. Depoziti BBI Banke se zasnivaju na principi Wakala Ugovora. Wakala ugovori omogućavaju muwekkilu (klijentu) da uvjetuje wekilu (banci) gdje i pod kojim uvjetima će investirati njegov kapital. Banka se obavezuje da će klijentova sredstva ulagati u halal projekte (stanogrdanja, privreda, turizam…) na osnovu čega će dijeliti dobit sa klijentom

Kartice

Da. Korištenjem BBI platnih kartica, moguće je plaćanje preko interneta. 

Ukoliko karticom podižete novac na šalteru BBI Banke, postupak je identičan kao kod kupovine. 

Ukoliko podižete novac na bankomatu, ubacite vašu karticu u predviđeni otvor na bankomatu, unesite PIN i odaberite opciju PODIZANJE GOTOVINE. Odaberite taster pored željenog iznosa. Za nekoliko sekundi, pojaviće se vaš novac, kartica i potvrda o obavljenoj transakciji (slip). Ukoliko podižete novac u inostranstvu obavezno sačuvajte slip-ove iz bankomata kao dokaz o podignutom novcu dok ne napustite zemlju radi INO-kontrole.

Debitna kartica je vezana uz tekući račun, fizičkog lica, vlasnika računa. Omogućava podizanje novca i kupovinu gdje god se nalazili. Sredstva raspoloživa na kartici : stanje tekućeg računa korisnika kartice uvećana ze eventualno odobreno prekoračenje po tekućem računu. 

Korisnik debitne kartice može postati svako fizičko lice koje ima otvoren tekući račun u BBI Banci.

Elektronske usluge

Kao korisnik elektronskih usluga (mobilno i/ili eleketronsko bankarstvo) ostvarujete uštede na vremenu, novcu a korištenje usluge je jednostavno. 

Bitno je naglasiti da u svako vrijeme i na svakom mjestu imate uvid u proizvode i usluge koje koristite u Banci, pregled prometa po računima bez stajanja u redovima, plaćanje u BiH i inostranstvu, a naknade za plaćanje su niže do 80% u odnosu na plaćanjima na šalteru Banke. 

Za aktiviranje soft tokena neophodno je da na vašem mobilnom uređaju instalirate aplikaciju Google autentifikator. Za uvezivanje google autentifikatora sa vašom eBBI aplikacijom potrebno je da vaš smart uređaj ima i mogućnost snimanja QR code. Ukoliko mobitel nema integrisan čitać, potrebno je da isti preuzmemo sa google play store-a ili app.store-a. 

O nama

Bosna Bank International d.d. Sarajevo

Novosti

Budite u toku s novostima iz BBI banke

Lokacije

Pronađite najbližu poslovnicu

Kontakt

Sve informacije na jednom mjestu

GPI

Provjerite status deviznih transakcija

O nama

Bosna Bank International d.d. Sarajevo

Novosti

Budite u toku s novostima iz BBI banke

Lokacije

Pronađite najbližu poslovnicu

Kontakt

Sve informacije na jednom mjestu

GPI

Provjerite status deviznih transakcija

logo-bijeli-01

mBBI mobilno bankarstvo