Poštovani klijenti,
U posljednje vrijeme zabilježeni su slučajevi lažnog predstavljanja i zloupotrebe platnih kartica, s ciljem iznuđivanja povjerljivih podataka korisnika, kao što su korisnička imena, lozinke i podaci o karticama.
Želimo da vas upozorimo i skrenemo pažnju na lažno predstavljanje putem određenih aplikacija za online kupovinu, poput pojave lažne Temu aplikaciju koja imitira odnosno ima isti izgled kao i zvanična verzija.
Na zvaničnoj Temu aplikaciji postavljeno je obavještenje u kojem se kupcima savjetuje da budu oprezni, naglašavajući da Temu nikada neće slati SMS poruke s zahtijevom za dodatne informacije.
Lažni pošiljatelji iskorištavaju znatiželju korisnika pojedinih aplikacija. Njihovo obraćanje može doći pod krinkom hitnosti, sa zahtijevima da odmah uradite nešto kako biste spriječili neku lošu situaciju. Stoga, ne žurite s dijeljenjem ličnih informacija ili podataka o vašoj kartici. Dobro razmislite prije nego što preduzmete bilo kakvu aktivnost.
Stoga, pozivamo vas da budete pažljivi prilikom preuzimanja aplikacija i da koristite isključivo zvanične platforme za preuzimanje sigurnih aplikacija. Pažljivo čitajte komentare i ocjene korisnika prije instaliranja aplikacije, jer lažne aplikacije često imaju sumnjive ili lažne recenzije.
Ljubazno vas molimo da uvijek ostanete na oprezu!
Ukoliko vas bilo ko kontaktira tražeći lične podatke, podatke o platnim karticama ili druge važne informacije, nemojte otvarati niti odgovarati na takve upite.
U slučaju bilo kakvih sumnji, pozivamo vas da nas kontaktirate putem emaila info@bbi.ba ili besplatnog info telefona 080 020 020.
Vaša BBI Banka