Poštovani klijenti,
obavještavamo vas da BBI Banka, na bazi “Odluke Agencija za bankarstvo Federacije BiH (FBA) o posebnim mjerama koje banka primjenjuje u vanrednim okolnostima – poplave”, od 11.10.2024 (“Službene novine Federacije BiH”, broj 79/24) omogućava svojim klijentima, fizičkim i pravnim licima, opcije prilagođavanja i djelovanja u nastalim okolnostima, u smislu odobravanja posebnih mjera koje, između ostalog, uključuju:
- odgodu u otplati obaveza po finansiranjima (moratorij),
- uvođenje „grace“ perioda za otplatu glavnice po finansiranjima
kao i druge mjere predviđene gore pomenutom Odlukom, a u cilju olakšavanja servisiranja obaveza klijenta i uspostave održivog poslovanja.
Mjere koje će BBI Banka poduzimati odnose se na klijente koji su direktno ili indirektno ugroženi nastalim događajem.
Kod utvrđivanja prioriteta djelovanja, posebno za klijente čija je imovina značajno oštećena, onesposobljena ili potpuno uništena djelovanjem više sile, kad se procjenjuje drastično smanjenje prihoda i novčanih tokova, odluke BBI Banke će se donositi sa punim osjećajem odgovornosti za oporavak klijenta i zajednicu u kojoj poslujemo.
Vaš zahtjev, uz prateću dokumentaciju iz koje se može utvrditi vaša direktna ili indirektna ugroženost ili ugroženost vašeg poslovanja, a na bazi pomenute Odluke, možete dostaviti putem email-a: info@bbi.ba ili ukoliko ste pravno lice i imate uspostavljen kontakt sa nadležnim saradnikom, email i telefonski poziv možete im uputiti direktno. Više informacija možete dobiti i putem BBI Kontakt centra i besplatnog telefona 080 020 020.
Vaša BBI Banka