Uživajte 2 puta godišnje u besplatnom pristupu Dragon Pass luksuznim poslovnim salonima na aerodromima širom svijeta uz BBI Visa Platinum karticu.
Od 1. oktobra 2024. godine, potrebno je obezbijediti pristup aerodromskim poslovnim salonima digitalnim putem, generisanjem QR koda preko Visa Airport Companion aplikacije ili VisaConcierge Chat Bot kanala. Uz BBI Visa Platinum karticu, svako putovanje postaje besprijekorno iskustvo po najvišim standardima.
Pratite jednostavne korake kako biste uživali u neometanom pristupu aerodromskim poslovnim salonima.
Kako koristiti uslugu
Opcija 1. Visa Airport Companion aplikacija (VAC)
Visa Airport Companion aplikacija donosi vam privilegije pristupa luksuznim aerodromskim salonima, realizovane u saradnji sa kompanijom DragonPass.
Instraliranjem Visa Airport Companion aplikacije, potrebno je da korisnici registruju svoju BBI Visa Platinum karticu u aplikaciji, kako bi obezbijedili privilegovani pristup aerodromskim poslovnim salonima koji su dostupni za njihov tip kartice. U aplikaciji također možete da vidite sve lokacije dostupnih salona na aerodromima širom svijeta, provjere svoj preostali broj besplatnih ulazaka na godišnjem nivou i pristupe svim ostalim informacije u vezi sa dodatnim pristupom poslovnim salonima.
Visa Airport Companion aplikaciju možete preuzeti klikom na dugme ispod u zavisnosti od modela mobitela koji posjedujete:
- Registruju svoju kvalifikovanu BBI Visa Platinum karticu u aplikaciji kako bi obezbijedili privilegovani pristup aerodromskim poslovnim salonima
- Pronađu i odaberu određeni salon u kome žele da borave i pritisnu taster „Walk-in“.
- Aktiviraju „Membership“ opciju kako bi generisali QR kod i time obezbijedili pristup odabranom salonu.
Opcija 2. VisaConcierge Chat Bot
VisaConcierge Chat Bot je virtuelni asistent koji će vam pomoći da pronađete informacije o specijalnim ponudama i privilegijama dostupnim za korisnike Visa Premium kartica odnosno BBI Visa Platinum kartica.
Kako da ga aktivirate:
1. Posjetite VisaConcierge Chat Bot na Viber ili Telegram platformi.
3. Provjerite dostupnost usluge za registrovanu karticu.
4. Pritistnite „Get a Digital membership card“ kako biste obezbijedili digitalnu kartu odnosno generisali QR kod za pristup aerodromskim poslovnim salonima.
5. Pokažite QR kod osoblju salona i uživajte u vremenu prije polijetanja!
Kako koristiti Visa Airport Companion aplikaciju
1. Preuzmite aplikaciju: Visa Airport Companion (VAC) aplikacija dostupna je u App Store-u za iPhone uređaje i Google Play prodavnici za Android uređaje. Nakon preuzimanja i pristupa aplikaciji, pojaviće vam se opcije za registraciju ili prijavljivanje.
2. Registracija: Na samom početku, aplikacija će vam pružiti pregled procesa registracije. Prilikom registracije, biće potrebno da korisnik unese detalje svoje BBI Visa Platinum kartice, uključujući broj kartice, datum isteka, CVV broj i zemlju u kojoj je kartica izdata. Kako bi se provjerio status kartice, aplikacija će izvršiti sigurnosnu autentifikaciju sa bankom izdavaocem kartice (BBI Bankom), bez troškova naknade za korisnika iste.* U slučaju neuspješne provjere, korisnik kartice će biti obaviješten odgovarajućom porukom da je došlo do greške i da treba da kontaktira banku koja je izdala karticu. Ako kartica ne ispunjava uslove, korisnik kartice će također biti obaviješten da je došlo do greške odgovarajućom porukom.
Ukoliko je provjera završena uspiješno, kao dio procesa podešavanja profila, korisnik kartice unosi svoje podatke, uključujući ime i prezime (koje mora da odgovara pasošu) i kontakt informacije. Napomena: ako se ime uneseno u VAC aplikaciju ne poklapa sa imenom u pasošu, korisniku kartice neće biti odobren pristup salonu.
Šestocifreni kod će zatim biti poslat na e-mail adresu ili broj mobitela korisnika kartice radi verifikacije. Nakon uspješne verifikacije, korisnik kartice kreira lozinku i tom prilikom može podesiti biometrijski i offline pristup, ukoliko želi.
Napomena: Prvo podešavanje offline pristupa zahtijeva internet konekciju. Onog momenta kada je omogućen, offline pristup omogućava korisnicima kartica da vide svoje podatke o članstvu bez mobilnih podataka ili Wi-Fi pristupa. Ako način rada van mreže („offline mode“) nije omogućen u podešavanjima korisnikovog mobitela i internet konekcija nije dostupna, korisnik kartice neće moći da pristupi salonu.
*Ne primjenjuje se na korisnike koji su se registrovali preko Visa Chat Bot kanala.
3. Prijava: Ukoliko već posjeduje registrovan nalog, korisnik kartice se može prijaviti sa svojom e-mail adresom i lozinkom ili putem biometrijskog pristupa (ako je ova opcija prethodno omogućena).
Ako postoje problemi sa prijavljivanjem, korisnik kartice može izabrati ikonicu za pomoć ili resetovati svoju lozinku. Napomena: nalog korisnika kartice će biti blokiran na 30 minuta nakon petog neuspješnog pokušaja prijave.
Višefaktorska autentifikacija (Multi-factor authentication) potrebna je kada se korisnik kartice prijavljuje po prvi put ili se prijavljuje na novom uređaju, kada resetuje svoju lozinku ili dodaje novo članstvo. Korisnik kartice može da se odluči za multi-factor authentication pri svakom prijavljivanju, ukoliko želi.
4. Početna stranica: Kada je prijava završena, prikazaće se personalizovana stranica dobrodošlice na kojoj korisnik kartice može da vidi svoja dostupna prava (odnosno broj dostupnih besplatnih pristupa na godišnjem nivou), sve uslove ili pravila, kao i linkove za pregled liste dostupnih salona i aerodroma. Također, korisnici kartica mogu da vide obavještenja u aplikaciji, označena crvenom tačkom na početnom ekranu.
5. Offline pristup: Ako je korisnik kartice omogućio offline pristup, aplikacija će prikazati obavještenje na početnom ekranu. U tom slučaju, korisnik kartice i dalje može da pristupi svom članskom QR kodu čak i ako nema pristup mobilnim podacima / Wi-Fi mreži.
6. Pristup poslovnim salonima: Da bi pretražio raspoložive poslovne salone i pristupio istim, korisnik kartice treba da klikne na opciju „Explore Lounges“. Nakon odabira aerodroma i željenog poslovnog salona, prikazaće se digitalna članska karta (odnosno QR kod) koji korisnik kartice treba da skenira ili pokaže na ulazu u odabrani salon. Korisnik kartice također može pristupiti svojoj članskoj karti (QR kodu) u odjeljku „Membership“ u aplikaciji.
7. Digitalno članstvo: Korisnik kartice može pronaći detalje o članstvu, kao što su dostupna prava (odnosno broj dostupnih besplatnih pristupa salonima na godišnjem nivou), digitalna članska karta (QR kod), često postavljana pitanja i još mnogo toga tako što će izabrati opciju „Membership“ u dnu ekrana. Korisnik kartice može promijeniti ili dodati dodatne kvalifikovane Visa kartice u okviru „Membership“ opcije, kako bi mogao neometano da promijeni karticu na osnovu koje pristupa salonu u datom trenutku, bez potrebe da se ponovo prijavljuje. Ako je Visa kartica korisnika istekla, njegova prava će biti zaključana dok ne ažurira podatke o kartici.
8. Upozorenja i obavještenja u aplikaciji: Postoje četiri tipa upozorenja, označenih bojom:
- Crvena — kritična i zahtijevaju hitnu intervenciju
- Žuta — važna, ali nisu hitna
- Zelena — saopštavaju dobre vijesti, uspjeh ili potvrdu
- Zlatna — informacije koje nisu hitne
9. Pravila korištenja: Politika pravilnog korištenja ograničava korištenje na ne više od jednog pristupa u datom trenutku. Tačnije, korisnicima Visa kartica zabranjeno je korištenje više od jednog pristupa u periodu od tri sata.
Korisnici kartica čije su banke izadavaoci aktivirale program neograničenog pristupa salonima mogu da koriste do 3 pristupa na svaka 24 sata (i tamo gdje program dozvoljava, pristup salonu uključuje i pristup gostiju člana bez ograničenja broja posjeta za goste). Tačne uslove korištenja kao i naknade povezane sa pristupom poslovnim salonima najbolje je provjeriti sa bankom izdavaocem kartice.
10. Nalog & bezbijednost: Na stranici naloga („Account“), korisnik kartice može da ažurira jezičke postavke, da vidi pregled prethodnih posjeta, pristupne uslove i često postavljana pitanja, da kontaktira podršku, ažurira svoj broj telefona i još mnogo toga.
Napomena: Ako korisnik kartice želi da promijeni bilo koje druge lične podatke, potrebno je da kontaktira korisničku podršku.
Pitanja i odgovori
Koje kartice ispunjavaju uslove za aktivaciju usluge?
Od 1. oktobra 2024. godine Visa Airport Companion (VAC) aplikacija će omogućiti pristup poslovnim salonima na aerodromima za korisnike sljedećih kartica:
Kako korisnik može prijaviti svoju BBI Visa Platinum karticu na VAC aplikaciju?
Registracija je jednostavan proces, prateći sljedeće korake:
Korak 1: Potrebno je da korisnici BBI Visa Platinum kartice, koja ispunjavaju uslove, preuzmu besplatnu Visa Airport Companion (VAC) aplikaciju putem App Store-a ili Google Play prodavnice.
Korak 2: Kada preuzmu aplikaciju, potrebno je da izaberu opciju “Registration” i popune tražene informacije uključujući:
- Detalje BBI Visa Platinum kartice koja ispunjavaja uslove:
- Broj kartice
- Datum isteka
- CVV broj
- Zemlju izdavanja
- Ime i prezime, email adresu i broj mobitela
- Saglasnost sa uslovima i odredbama, politikom privatnosti i uslovima korištenja
Korak 3: Šestocifreni kod će biti poslat na broj mobitela ili email adresu korisnika kartice radi verifikacije.
Korak 4: Nakon uspješne verifikacije, korisnik BBI Visa Platinum kartice može da kreira lozinku i biće usmjeren na početnu stranicu aplikacije gdje odmah može pristupiti svojim pogodnostima.
Da li korisnik kartice treba da unese detalje svoje BBI Visa Platinum kartice da bi se registrovao na VAC aplikaciji?
Da, korisnik kartice će morati da unese podatke svoje BBI Visa Platinum kartice da bi se registrovao. Od korisnika će se tražiti da ponovo unese podatke o kartici ako dobije novu karticu (npr. zamjena za izgubljenu / ukradenu karticu ili ako prethodna kartica istekne).
Da li se registrovana email adresa ili broj mobitela mogu kasnije promijeniti?
Da, korisnici kartica mogu da promijene svoju email adresu ili broj mobitela u okviru VAC aplikacije. Da bi promijenili svoj broj mobitela, potrebno je da na svom profilu u okviru aplikacije izaberu ikonicu olovke odnosno opciju „edit “. Da bi promijenili email adresu, korisnici kartica treba da kontaktiraju korisničku podršku, koja će verifikovati njihov identitet sprovođenjem provjera opšte namjene (GPA). Kada se potvrdi identitet korisnika kartice, agent korisničke službe može ažurirati email adresu koja je dodijeljena njegovom profilu.
Šta ako verifikacija emaila ili broj mobilnog telefona nije uspjela? Da li je potrebno da korisnik kartice ponovo registruje svoju karticu?
Ako korisnik kartice nije mogao da verifikuje svoju email adresu / broj mobitela tokom procesa registracije, ima opciju da preskoči ovaj korak tako što će izabrati opciju „Ask me later“. Međutim, prilikom sljedećeg prijavljivanja od njih će biti zatraženo da verifikuju svoj broj mobitela ili email adresu kako bi nastavili sa prijavljivanjem.
Mogu li korisnici BBI Visa Platinum kartica dodati ili registrovati više od jedne Visa kartice u VAC aplikaciji?
Da, ako korisnik kartice ima više od jedne BBI Visa Platinum kartice koja ispunjava uslove, može je dodati tj. registrovati na svoj postojeći VAC nalog u okviru aplikacije. Potrebno je samo da izaberu dugme „Add New Membership“ koje se nalazi na „Membership“ stranici, na kojoj ujedno mogu vidjeti sva svoja članstva i izabrati opciju „Switch Membership“.
Kako da znam koji saloni su dostupni za boravak?
U sekciji „Explore“ u aplikaciji, možete da pretažite dostupne salone tako što ćete izabrati željeni aerodrom ili zemlju. Početni ekran takođe uključuje prečicu do liste salona.
Da li mogu da povedem nekoga sa sobom u salon? Da li moram da putujem sa njima?
Da, možete da povedete koga želite u salon, ali oni moraju da budu na istom letu kao i vi. Ako vaša kartica ne uključuje besplatne posjete gostiju ili ste već istrošili alociranu kvotu za ovu uslugu, imate opciju da povedete goste sa sobom po cijeni od 32 USD po osobi. Naplata će biti izvršena direktno na vašu registrovanu BBI Visa Platinum karticu.
Zašto mi je odbijen pristup salonu?
Ako je kapacitet salona popunjen, pristup se ne može garantovati. Možete da iskoristite VAC aplikaciju kako biste provjerili da li postoji alternativni salon na istom aerodromu.
Može li korisnik BBI Visa Platinum kartice pristupiti više salona na istom aerodromu?
Politika pravilnog korištenja ograničava korištenje na ne više od jednog pristupa u datom trenutku. Tačnije, korisnicima BBI Visa Platinum kartica zabranjeno je korištenje više od jednog pristupa u periodu od tri sata.
Tačne uslove korištenja i kao i naknade povezane sa pristupom poslovnim salonima najbolje je provjeriti sa bankom izdavaocem kartice odnosno BBI Bankom pozivom na besplatni broj telefona 080 020 020.
Da li mogu da pristupim koristeći drugu Visa karticu izdatu u zemlji izvan CEMEA regiona?
Prednosti kartica se mogu razlikovati. Za kartice izdate od strane druge banke izvan CEMEA regiona, moraćete da kontaktirate banku koja je izdala vašu drugu karticu kako biste potvrdili da li ista ispunjava uslove za pristup ovom benefitu.
Šta podrazumijeva članstvo?
Možete da podrazumijeva odjeljak „How it works“ u sekciji „Membership“ u vašoj aplikaciji kako biste vidjeli šta je uključeno u vaše članstvo. Ova opcija dostupna je i na početnom ekranu aplikacije kao i u „Membership“ odjeljku. Imajte na umu da se pogodnosti mogu razlikovati u zavisnosti od vrste kartice, tako da je korištenje aplikacije najbolji način da vidite precizne informacije.
Da li će moje Lounge Key / Priority Pass članstvo i dalje biti aktivno? Mogu li i dalje koristiti Lounge Key aplikaciju?
Od 1. oktobra 2024. godine vaše Prioriti Pass ili Lounge Key članstvo više neće važiti. Da biste pristupili salonima, morate se registrovati u VAC aplikaciji.
Kako da vidim svoje podatke o članstvu kada se registrujem? Kako da znam koliko posjeta imam na raspolaganju?
Podacima o članstvu se može pristupiti preko odjeljka „Membership“ u aplikaciji, koji se nalazi u okviru menija. Detalji o posjetama salonima koje imate na raspolaganju prikazani su i na početnom ekranu aplikacije kao i u sekciji „Membership“.
Kako funkcioniše ulazak u poslovne salone?
Pokažite svoj QR kod za članstvo osoblju salona. Ako su prava dostupna, ona će biti automatski učitana. Ukoliko nisu dostupna nikakva prava, na registrovanu BBI Visa Platinum karticu će biti naplaćeno 32 USD. QR kod za članstvo možete pronaći klikom na opciju „Membership“ na početnom ekranu aplikacije.
Da li mogu da koristim fizičku karticu za pristup salonima?
VAC je potpuno digitalno iskustvo zasnovano na aplikaciji. Salonima ćete moći da pristupite samo ako pokažete svoj QR kod za članstvo iz mobilne aplikacije.
Može li korisnik kartice pristupiti salonu ako nema pristup internetu / Wi-Fi mreži / mobilnim podacima?
Da, ukoliko je korisnik kartice omogućio offline pristup u VAC aplikaciji, moći će da vidi svoje podatke o članstvu i bez Wi-Fi ili mobilnih podataka. Ako režim van mreže nije omogućen, korisnik kartice neće moći da pristupi salonu.
Napomena: Prvo podešavanje offline pristupa zahtijeva internet vezu. Korisnici kartica mogu da omoguće režim van mreže izborom opcije “Security” na stranici naloga. Kada je ovakav pristup omogućen, korisnici kartica mogu pristupiti svom članstvu bez pristupa internetu / Wi-Fi mreži / mobilnim podacima, pomoću očitavanja biometrijskih podataka.
Imam poteškoće sa pristupom aplikaciji. Šta da radim?
Ukoliko imate problema sa registracijom, kontaktirajte korisničku podršku u odjeljku „Help“́ na stranici za registraciju. Ako imate problema sa prijavljivanjem u aplikaciju, koristite opciju „Forgot password“. Ako i dalje ne možete da se prijavite, trebalo bi da kontaktirate korisničku podršku putem linka koji se nalazi u odjeljku „Help“́ na ekranu za prijavu.
Da li će pogodnosti Visa Airport Companion (VAC) aplikacije biti dostupne u svim zemljama?
Poslovni saloni su dostupni samo na lokacijama tj. aerodromima koji su dio DragonPass mreže. U odjeljku “Explore” u aplikaciji, korisnici kartica mogu da pregledaju dostupne salone tako što će izabrati željeni aerodrom. Prečica do liste salona također je dostupna na početnoj stranici. Preporuka je da korisnik kartice uvijek provjeri najažurniju listu salona koji su mu dostupni u VAC aplikaciji.