JKP „Visoko“ d.o.o. Visoko
JKP „Visoko“ d.o.o. Visoko i BBI banka su svojim zajedničkim korisnicima omogućili uslugu plaćanja računa usluga JKP „Visoko“ d.o.o. koje pružaju svojim klijentima putem mobilnog (mBBI) i elektronskog bankarstva (eBBI). Uslugu eRežija mogu ugovoriti svi korisnici usluga JKP "Visoko" koji imaju račun u BBI banci.
Korištenjem usluge eRežija građani ostvaruju značajne pogodnosti:
- brže i jednostavnije,
- nema čekanja u redovima a klijenti svoje obaveze mogu izvršiti bilo kada i sa bilo kojeg mjesta.
Prijava za korištenje usluge eRežija se može ostvariti klikom na korisničkom nalogu elektronskog (eBBI) ili mobilnog (mBBI) bankarstva, a da bi započeli sa korištenjem ove pogodnosti korisnici na osnovu šifre korisnika navedene na standardnom računu usluga vrše njeno aktiviranje putem eRežija.
Instrukcije o informacijama neophodnim za aktiviranje
Kako bi izbjegli nedoumice, te vam pojednostavili aktiviranje usluge, u nastavku možete potražiti instrukcije o informacijama neophodnim za aktiviranje:
- Vaš naziv računa: unesite svojevoljno naziv za ovu eRežiju (npr. Račun komunalije)
- BBI račun plaćanja – Tekući račun sa kojeg želite vršiti plaćanje računa
- Šifra plaćanja JKP Visoko računa - unosite brojeve koji su navedeni ispod vašeg imena i prezimena na računu
- Automatska naplata - Uključite ukoliko želite da banka automatski naplati račun po primitku računa od JKP Visoko, bez vaše dodatne intervencije.
Uslugu eRežije ste u mogućnosti aktivirati i za druga fizička lica za koje želite vršiti plaćanje računa.
Ukoliko imate nejasnoća, pišite nam putem opcije "Poruke" unutar mBBI aplikacije ili pozovite BBI info liniju na 080 020 020.
Za manje od 1 minute aplicirajte online!