COVID-19 Info | Bosna Bank International
Online servisi Finansiranja Štednja Računi Kartice Podrška Islamsko bankarstvo

Posebne mjere podrške fizičkim licima i poslovnim klijentima pogođenim posljedicama krize uzrokovane pandemijom virusa COVID-19

 

Poštovani klijenti BBI banke,

pripremili smo za vas paket posebnih mjera podrške vezano za olakšice u otplati finansiranja u situaciji novonastalih okolnosti uzrokovanih pandemijom bolesti ''Covid-19''.

Posebne mjere olakšica za otplatu finansiranja temelje se na propisima entitetskih Agencija za bankarstvo sadržanih u njihovim Odlukama o privremenim mjerama za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem ''Covid-19''.

.

MJERE PODRŠKE ZA FIZIČKA LICA

Ko ima pravo podnijeti Zahtjev?
Klijenti banke (fizička lica i fizička lica koja obavljaju samostalnu djelatnost)

  • Koji su ostali bez posla iz razloga što je poslodavac obustavio ili značajno smanjio poslovne aktivnosti usljed problema izazvanih pandemijom koronavirusa;
  • Kojima su smanjeni prihodi ili je značajno ugrožena stabilnost prihoda usljed krize nastale pandemijom koronavirusa;
  • Kojima je smanjen prihod ili ugrožena stabilnost prihoda domaćinstva usljed krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.
  • Kojima je prestao ili značajno smanjen prihod iz razloga što je poslovna djelatnost koju obavljaju u svojstvu fizičkog lica direktno ili indirektno pogođena virusnim oboljenjem Covid-19,  ili iz razloga mjera zabrane obavljanja djelatnosti propisane od strane nadležnih državnih institucija

 

POSEBNE MJERE OLAKŠICA

Ovisno o trenutnoj ili budućoj procijenjenoj kreditnoj sposobnosti Klijenta, moguće je definisati i neku drugu vrstu modaliteta otplate obaveza iz osnova finansiranja i/ili drugih proizvoda koji su u korištenju (prekoračenje po tekućem računu, kreditne/kupovne kartice).

Posebne mjere koje Banka može ponuditi Klijentu su:

  1. Moratorij ili odgoda otplate glavnice i profitne marže  na period najduže od 6 (šest) mjeseci
  2. 'Grace period' ili odgoda u plaćanju glavnice za period od najduže 6 (šest),za koje vrijeme je Klijent u obavezi plaćati redovnu mjesečnu profitnu maržu 
  3. Produženje krajnjeg roka za otplatu finansiranja, u odnosu na inicijalno ugovoreni rok u skladu sa procijenjenom kreditnom sposobnošću klijenta

Moguća je da prigodan modalitet otplate bude i kombinacija nekih od gore navedenih posebnih mjera.

Banka zadržava pravo da na osnovu analize sposobnosti za buduća plaćanja (kreditne sposobnosti) procijeni da li je model privremenog moratorija  ili neka od navedenih posebnih mjera odgovarajuća Klijentu, te da u tom smislu ugovore primjereni model plaćanja. Klijent je u obavezi da Banci dostavi svu zahtijevanu dokumentaciju i informacije na osnovu kojih će se izvršiti valjana i pouzdana analiza kreditne sposobnosti, a sve u cilju da se odredi odgovarajuća posebna mjera ili kombinacija mjera i omogući da Klijent može nastaviti redovno da plaća svoje obaveze iz osnova finansiranja i/ili nekog drugog proizvoda u korištenju.

U slučaju ugovaranja neke od prethodno navedenih Posebnih mjera, isto se neće smatrati privremenim modelom, te će Klijent i Banka o tome zaključiti odgovarajući Aneks na ugovor o inicijalno odobrenom finansiranju.

Modalitete otplate nakon prestanka stanja nesreće, ukoliko se utvrdi da način otplate nastao iz privremenog  moratorija nije realan i održiv,  Banka će određivati zajedno sa klijentom iz paketa posebnih mjera.

Vodit ćemo se podacima o privrednim granama i/ili pojedincima koji su pogođeni krizom, a koje bankarska zajednica sa nivoa Udruženja banaka BiH aktivno prikuplja od svih relevantnih institucija u Bosni i Hercegovini.

Nakon podnošenja i obrade zahtjeva, klijenti će biti povratno obaviješteni o odobrenju zahtjeva. Nastojaćemo da izvršimo analizu vaših zahtjeva u najkraćem mogućem roku.

Zdravlje i dobrobit naših zaposlenika i klijenata glavni su prioriteti BBI banke, stoga ćemo nastojati gdje god je to moguće da proces komunikacije, definisanja modaliteta modifikacije finansiranja  istoga obavimo bez potrebe dolaska klijenta u Banku.

Banka objavom ovih informacija ne preuzima bilo kakve obaveze prema klijentima ili bilo kojim trećim osobama, te zadržava pravo odlučivati o svakom podnesenom Zahtjevu.

Banka očekuje da će svi klijenti čije poslovanje nije pod uticajem  krize izazvane pandemijom bolesti COVID-19 nastaviti redovno podmirivati svoje obaveze.

 

Poštovani klijenti, partneri i prijatelji BBI banke,

Bosna Bank International (BBI) d.d. Sarajevo će na ovoj stranici objavljivati sve važne informacije i instrukcije u vezi rada Banke i usluga koje kontinuirano pružamo svim našim klijentima tokom trajanja svjetske pandemije uzrokovane pojavom virusa Covid-19, kao i tokom stanja nesreće u Bosni i Hercegovini.


(04.08.) Obavijest o izmjeni radnog vremena Kontakt centra

 

Bosna Bank International (BBI) obavještava klijente da je izmijenjeno radno vrijeme Kontakt centra.

Od 05.08.2020. godine Kontakt centar BBI banke će raditi svakim radnim danom u periodu od 08:00 do 16:30 sati. Besplatni broj telefona na koji se svi zainteresirani klijenti mogu obratiti tokom radnog vremena Kontakt centra je 080 020 020.

Informacije o proizvodima i uslugama BBI d.d. dostupni su i na zvaničnoj web stranici, a pitanja klijenti mogu dostaviti i putem e-maila: info@bbi.ba.
 


(11.05.) Obavijest o izmjeni radnog vremena

 

Poštovani klijenti, Bosna Bank International d.d. Sarajevo donijela je Odluku da od 11.05.2020. godine do 22.05.2020. u poslovnicama i podružnicama/filijalama Banke uvodi radno vrijeme za rad sa klijentima od 08:00 do 15:30 sati.

Za dislocirani šalter u BBI centru, podružnice Sarajevo, radno vrijeme će se usklađivati sa radnim vremenom BBI Centra sve do potpune normalizacije i mogućnosti vraćanja rada šaltera na radno vrijeme prije Covida-19.

Sve poslovnice i podružnice/filijale Banke i dalje neće raditi vikendom.

Pozivamo sve klijente da se upoznaju sa savjetima za poslovanje sa BBI bankom i da koriste sve dostupne usluge digitalnog bankarstva BBI banke.

Eventualne izmjene i odstupanja u radnom vremenu svih poslovnica i podružnica/filijala Banke vršit će se i usklađivati sa odlukama i preporukama nadležnih ministarstava i drugih nadležnih institucija u kojem organizaciona jedinica posluje, odnosno Kriznih štabova FBiH i RS, o čemu će klijenti biti blagovremeno obaviješteni.


(24.04.) Produženo radno vrijeme Kontakt centra

 

Bosna Bank International (BBI) obavještava klijente da je produženo radno vrijeme Kontakt centra.

Od 20.04.2020. godine Kontakt centar BBI banke će raditi svakim radnim danom u periodu od 08:00 do 18:00 sati kao i subotom, u periodu od 09:00 do 12:00 sati.

Besplatni broj telefona na koji se svi zainteresirani klijenti mogu obratiti tokom radnog vremena Kontakt centra je 080 020 020.

Više informacija o radnom vremenu Kontakt centra potražite ovdje.


(04.04.) Informacije za osobe iznad 65 godina starosti, penzionere, te osobe koje su u u izolaciji, odnosno imaju zabranu kretanja

 

Detaljne instrukcije i informacije za osobe iznad 65 godina starosti, penzionere, te osobe koje su u u izolaciji, odnosno imaju zabranu kretanja molimo da potražite na linku ovdje.


(03.04.) Posebne mjere podrške fizičkim licima i poslovnim klijentima pogođenim posljedicama krize uzrokovane pandemijom virusa COVID-19

 

Poštovani klijenti BBI banke,

Pripremili smo za Vas paket mjera podrške vezano za privremene olakšice otplate finansiranja u situaciji novonastalih okolnosti uzrokovanih pandemijom bolesti ''Covid-19''.

Mjere privremenih olakšica za otplatu finansiranja temelje se na propisima entitetskih Agencija za bankarstvo sadržanih u njihovim Odlukama o privremenim mjerama za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem ''Covid-19''.

Sa posebnim mjerama podrške za fizička i pravna lica, poslovne klijente BBI banke možete se upoznati na linku ovdje.


(27.03.) Pismo predsjednika Uprave klijentima i partnerima Bosna Bank International d.d. Sarajevo

 

U današnjem svijetu ponekad se možemo suočiti sa izazovima koji mogu značajno uticati na način na koji vodimo svakodnevni život. Svjetska pandemija virusa COVID-19 je, kao što svi znamo, imala različit uticaj na pojedinačne države i regije. Lideri širom svijeta bili su prisiljeni na donošenje do sada neviđenih odluka kako bi stavili pod kontrolu širenje ovog virusa.

Budite uvjereni da je Vaša BBI banka uz Vas u ovom periodu. Bosna Bank International (BBI) d.d. Sarajevo je finansijski likvidna i stabilna, uz izrazito jake dioničare – Islamsku razvojnu banku (IsDB), Abu Dhabi Islamic Bank (ADIB) i Dubai Islamic Bank (DIB) sa kojima smo proteklih 20 godina dokazali da smo orijentisani i posvećeni razvoju BiH.

U BBI smo formirali poseban tim koji će pratiti razvoj cjelokupne situacije. Pažljivo obraćamo pažnju na sva događanja u našoj državi i provodimo upute koje dobivamo od strane nadležnih institucija.

Cijelo pismo predsjednika Uprave Bosna Bank International d.d. Sarajevo g. Amera Bukvića upućeno klijentima i partnerima BBI banke pročitajte ovdje.


(24.03.) Obavijest o izmijenjenom radnom vremenu

 

Bosna Bank International d.d. Sarajevo donijela je Odluku da sve poslovnice i filijale BBI banke u narednom periodu neće raditi danima vikenda, dok će radnim danima biti otvorene od 8:00 do 14:00 sati.

  • Organizacione jedinice Banke koje posluju na teritoriji Tuzlanskog, Unsko-sanskog i Srednjobosanskog kantona od 18.03.2020. godine, imat će dvokratno radno vrijeme i to od 08:00 do 11:30 i od 12:00 do 14:00 sati. U periodu između dvije smjene izvršit će se dezinfekcija prostorija i površina u skladu sa Naredbom Kriznog štaba Ministarstva zdravstva i rada Tuzlanskog, Unsko-sanskog i Srednjobosanskog kantona.
  • Dislocirani šalter u BBI Centru, podružnice Sarajevo, radit će se u skladu sa radnim vremenom BBI Centra.
  • Poslovnice Bosanski Petrovac i Novi Grad Sarajevo, radit će u skladu sa radnim vremenom općine iz koje organizaciona jedinica obavalja svoje poslovanje.

Eventualne izmjene i odstupanja u radnom vremenu svih poslovnica i podružnica/filijala Banke vršit će se i usklađivati sa odlukama i preporukama nadležnih ministarstava i drugih nadležnih institucija u kojem organizaciona jedinica posluje.

Pozivamo sve klijente da se upoznaju sa savjetima za poslovanje sa BBI bankom i da koriste sve dostupne usluge digitalnog bankarstva BBI banke.


(16.03.) Savjeti i upute za poslovanje sa BBI Bankom tokom trajanja rizika od virusa COVID-19

 

Budimo odgovorni prema sebi i drugima. Smanjimo rizike od COVID-19 virusa!

Dragi naši klijenti,

Povodom aktuelne epidemiološke situacije uzrokovane virusom COVID-19, obavještavamo vas da Bosna Bank International d.d. Sarajevo poduzima sve preventivne higijenske mjere kako bi se širenje virusa svelo na minimum.

Ovim putem pozivamo sve naše klijente da intenzivnije koriste sve dostupne usluge digitalnog bankarstva BBI banke: internet (eBBI) i mobilno (mBBI) bankarstvo, KVIKO aplikaciju i uslugu eREŽIJA, kako bi kretanja i okupljanja sveli na minimum. Način korištenja svih navedenih usluga i dodatna uputstva možete pronaći na našoj web stranici www.bbi.ba.

Također vam želimo preporučiti da u što većoj mjeri vršite plaćanje karticama, kao i da potrebu podizanje novca realizujete putem BH Mreže bankomata s obzirom na to da Vam je na raspolaganju više od 140 bankomata na kojima svoj novac možete podići bez naknade. Pregled lokacija bankomata potražite na: www.bhmreza.ba.

Kontinuirano pratimo situaciju i razmatramo moguće dodatne mjere, sve s ciljem zaštite zdravlja naših klijenata i zaposlenika.

Pozivamo sve naše klijente, partnere i zaposlene da se pridržavaju svih zvaničnih preporuka i odluka nadležnih institucija.