
Kako dobiti nedostajući izvod po TRN iz BBI banke?
Za nedostajući izvod po TRN možete se obratiti osoblju u najbližoj poslovnici BBI banke.
Potvrda o solventnosti računa firme u BBI banci?
Potvrda o solventnosti se izdaje na osnovu zahtjeva pravnog lica. Zahtjev se dostavlja na memorandumu pravnog lica sa potpisom ovlaštenih lica, te treba da sadrži svrhu za koju se potvrda izdaje, kao i vremenski interval za koji se traži potvrda da TRN pravnog lica nije bio blokiran.
Izmjena ovlaštenih potpisnika na kartonu deponovanih potpisa?
Dodavanje ili brisanje osobe sa kartona deponovanih potpisa se radi na osnovu Odluke direktora pravnog lica u kojoj se jasno precizira koje lice se dodaje, a koje briše sa kartona deponovanih potpisa, ili na osnovu aktuelnog sudskog rješenja u slučaju kada se mijenja direktor. Za svakog novog potpisnika potrebna je ovjerena kopija lične karte i CIPS prijava. Također, neophodno je da svaki novi potpisnik dođe lično u matičnu poslovnicu BBI banke i deponuje potpis.
Kako izvršiti konverziju sredstava sa računa ?
Popunjen i ovjeren zahtjev dostavite u najbližu poslovnicu BBI banke, odnosno putem e-maila ili fax-a. Zahtjev možete preuzeti ovdje!
Šta je to RABAT?
Rabat je pogodnost smanjenja na ugovorenu, obračunatu i naplaćenu profitnu maržu, na koju pravno lice (klijent) stiče pravo isplate ukoliko ispuni unaprijed definisane i ugovorene uslove kroz ugovor o finansijskom partnerstvu (npr. ugovoreni nivo platnog prometa koji pravno lice treba da obavi preko TRN u BBI). Rabat se ugovara na godišnjem, polugodišnjem ili kvartalnom nivou.
Kako poslati spiskove za rasknjižavanje plate?
Spiskovi za plate, topli obrok, prevoz i druge novčane naknade proslijeđuju se na grupni mail zbirnih uplata: zbirneuplate@bbi.ba
Spiskove za obustave dostavljaju na: administracija.kredita@bbi.ba
Generalno sve vrste spiskova mogu se slati na zajednički fax: 033 / 275 258