Priznanje „Superbands 2010“ za Bosna Bank International! | Bosna Bank International
Online servisi Finansiranja Štednja Računi Kartice Podrška Islamsko bankarstvo

Priznanje „Superbands 2010“ za Bosna Bank International!

01.10.2010.

Devetog decembra Borut Zemljič, direktor Superbrandsa Adriatic d.o.o., globalnog autoriteta za branding, uručio je Ameru Bukviću, direktoru Bosna Bank International zlatni pečat “Superbrands 2010”, priznanje koje se dodjeljuje kompanijama za proizvode koje odlikuje izvrsnost u svakom pogledu, od kvalitete preko dizajna do omiljenosti kod potrošača. Glasovi Stručnog vijeća, koje čini 47 priznatih poslovnih i marketinških stručnjaka iz bh. medija, agencija, domaćih i stranih korporacija, univerziteta i drugih organizacija,  te preko 25.000 potrošača izabralo je dobitnike prestižnog priznanja “Superbrands” za 2010. godinu.


Više od 1.200 domaćih i stranih brandova, raspoređenih u 27 katagorija, bilo je uvršteno na listu finalista, da bi na kraju samo njih 120, koji su imali prosječnu ocjenu iznad 8.5, imali priliku da kapitaliziraju status Superbrandsa.

U društvu kompanija koje su se u BiH u 2010. istakle kvalitetom i pouzdanošću, čiji se proizvodi, usluge i poslovanje razlikuju od drugih, od kvalitete preko dizajna do omiljenosti kod potrošača, našla se i Bosna Bank International, prva i jedina banka u BiH i regionu koja posluje po islamskim finansijskim principima.

Dragulji u krunama poslovnih imperija

Na svečanosti dodjele ovog priznanja za 2010. u BiH, Borut Zemljič, direktor Superbradnsa Adriatic je okupljenim menadžerima i direktorima kazao da su brendovi ‘dragulji u krunama naših poslovnih imperija", bez obzira da li se radi o o obrtima u kojima radi jedna ili nekoliko osoba, ili velikim korporacijama koje upošljavaju hiljade radnika. 

Obzirom da je ovogodišnji Superbrands dodijeljen najuspješnijim kompanijama u BiH u vrijeme globalne finansijske krize, Zemljič je naveo kako je i prije stotinjak godina svijet takođe muku mučio sa nekoliko ekonomskih kriza, ali  da je upravo u to vrijeme veliki industrijalac Andrew Carnegie pozvao Napoleona Hilla da provede dvadesetak godina u analizi tajne uspjeha više od 500 tadašnjih super uspješnih osoba, među kojima su bili: Henry Ford, Albert Einstein, Thomas Edison, Charles Schwab, F. W. Woolworth, Theodore Roosevelt i drugi.

Nakon velikog projekta Napoleon Hill je zaključio da se  proces uspjeha može definirati s nekoliko jednostavnih faza i pravila, a ono što je najvažnije je pozitivan odnos prema  sadašnjosti i budućnosti, te disciplinirana realizacija zadanih pravila. „Želja mi je da svi vlasnici  bh. brendova pronađu put prema svijetloj poslovnoj budućnosti i nadam se da ćete uspješno znati primjeniti ključni nauk Napoleona Hilla i tajnu 500 svjetskih velikana“, kazao je Zemljič i na kraju citirao samog Hilla: ‘Ono što mašta čovjeka može zamisliti i povjerovati, to je moguće i postići.“

BBI je jedina kompanija iz finansijske industrije u BiH koja je ove godine dobila priznanje Superbrands i time je njegov značaj za ovu, jednu od najmlađih banaka u BiH, znatno veće.