Informacije za osobe iznad 65 godina starosti, penzionere, te osobe koje su u u izolaciji, odnosno imaju zabranu kretanja | Bosna Bank International
E-servisi Finansiranja Štednja Računi i kartice Podrška Islamsko bankarstvo Apliciraj

Informacije za osobe iznad 65 godina starosti, penzionere, te osobe koje su u u izolaciji, odnosno imaju zabranu kretanja

04.04.2020.

Shodno odlukama nadležnih tijela u Federaciji Bosne i Hercegovine i Republici Srpskoj, klijentima iznad 65 godina starosti omogućeno je vršenje transakcija dolaskom u poslovnice Bosna Bank International d.d. prema slijedećem rasporedu:

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE I BRČKO DISTRIKT
  • od ponedjeljka 06.04.2020. do petka 10.04.2020 godine od 08:00 do 12:00 sati

Ljubazno molimo klijente koji ne pripadaju ovoj skupini, da prednost pri obavljanju transakcija u navedenim terminima daju ovoj kategoriji stanovništva kako bi pravovremeno mogli preuzeti svoje penzije.

REPUBLIKA SRPSKA
  • utorkom i petkom od 08:00 do 10:00 sati. 

„Ljubazno molimo klijente koji ne pripadaju ovoj skupini, da prednost pri obavljanju transakcija u navedenim terminima daju ovoj kategoriji stanovništva, a svoje transakcije da obavljaju nakon 10:00 sati utorkom i petkom.“

Navedene mjere poduzimamo u skladu sa preporukama nadležnih institucija kako bismo zaštitili zdravlje naših klijenata koji spadaju u rizičnu skupinu, a uslijed situacije izazvane pandemijom koronavirusa (COVID-19).

___________________________________________________________________

OPCIJA PODIZANJA SREDSTAVA PUTEM PUNOMOĆNIKA ZA OSOBE KOJE SU IZOLACIJI SA ZABRANOM KRETANJA TE PENZIONERE KOJI NISU U PRILICI SAMI POSJETITI BANKU

Klijentima koji su izolaciji sa zabranom kretanja, te penzionerima koji nisu u prilici sami posjetiti Banku, a imaju potrebu za podizanjem sredstava sa računa u Banci, u skladu sa preporukom Federalne bankarske agencije i instrukcijom Ministarstva Finansija Republike Srpske, omogućili smo isplatu novca na način da za njih može podići novac drugo lice (punomoćnik).

Ova obavijest se odnosi na one klijente koji ranije nisu ovlastili druga lica za pristup njihovim računima i koji nemaju debitne kartice ili su im iste istekle.

Do svojih primanja bez dolaska u poslovnicu možete doći ukoliko ovlastite osobu od povjerenja. Ovlaštena osoba mora imati punomoć koju ste vi potpisali.

Punomoć se ne treba ovjeravati.

Osoba kojoj ćete dati da podigne vaš novac, treba da priloži:

  • svoju ličnu kartu,
  • vašu ličnu kartu
  • punomoć koje ste vi potpisali,
  • za osobu koja je u izolaciji, dodatno je potrebno Rješenje nadležnog organa o izolaciji.

Bitno je da znate da je punomoć jednokratna. Svaki naredni put pri podizanju penzije neophodno će biti da pripremite i potpišete novu punomoć.

Obrazac punomoći možete preuzeti ovdje iIli u poslovnicama BBI banke.

Ukoliko ne želite koristiti naš obrazac punomoći, možete vlastoručno napisati punomoć uz obavezu da ista sadrži sva polja sa objavljenog obrasca.

Način isplate

Za vrijeme obavljanja transakcije, službenik poslovnice će dodatno izvršiti provjeru punomoći sa vlasnikom, zadržati original punomoći, i fotokopirati lične dokumente punomćnika i vlasnika računa.

Na osnovu gore navedenog Banka isplaćuje traženi iznos uz dodatne limite:

  • Maksimalan iznos isplate je u visini jedne plate/penzije/invalidnine ili dr. socijalnog primanja.
  • Maksimalan iznos isplate sa a vista štednog računa je 1.000,00 KM.
  • Ova punomoć vrijedi jednokratno.
  • Navedeno se odnosi samo na aktivne račune.

Banka zadržava pravo ažuriranja obavijesti ako dođe do promjene naredbi nadležnih institucija te će Vam ažurirane informacije biti bez odlaganja komunicirane.